Poznaj nas!

Zespół Flob a dob.

Grzegorz Łada-Bartoszewicz

Plastyka

Od ponad 20 lat jest pasjonatem przeszłości i kolekcjonerem sztuki oraz rzemiosła artystycznego. Z wykształcenia plastyk i architekt krajobrazu, a także przewodnik po Warszawie. Wychowany w domu wypełnionym sztuką i historią. Zakochany „po uszy” w przedmiotach. Przez wiele lat prowadził własną galerię z antykami, organizował wernisaże różnych artystów. Od czasu do czasu animuje i prowadzi zajęcia plastyczne dla dzieci np. z domów dziecka. Ogromnie ceni sobie indywidualizm i wrażliwość każdego człowieka. Wierzy, że od każdego można się czegoś nauczyć, nie zważając na jego wiek.

Prywatnie jest tatą 6-letniej Niny, lubi słuchać muzyki klasycznej, podróżować i poznawać ciekawe miejsca związane ze sztuką oraz grać w brydża.

Michał Kloch

Programowanie | OzoCode | Akademia OSMO | Kurs Swift Playgrounds | Montaż i produkcja video | Młodzi przedsiębiorcy

Jest niepoprawnym gadżeciarzem, zakochanym w technologii i śledzącym nieustannie aktualne trendy oraz wszelkie nowinki z rynku. Ukończył Wyższą Szkołę Promocji na Wydziale Reklamy. Od wielu lat związany zawodowo z marką Apple, obecnie menager w firmie Alstor. Posiada wieloletnie doświadczenie jako trener i szkoleniowiec.

Fascynuje go design i wzornictwo przemysłowe oraz architektura.

Dominika Kasprzycka-Gałczyńska

Gordonki

Muzyka towarzyszy jej od najmłodszych lat. Jest absolwentką ZPSM im. F. Chopina w Warszawie na Wydziale Wokalnym, a także Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy na Wydziale Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej. Ukończyła Kurs Gordonowski organizowany przez Fundację Kreatywnej Edukacji. Jej osiągnięcia to m.in. IV. miejsce w polskiej edycji Idola, I. miejsce w Szansie Na Sukces (repertuar Ewy Bem), III. miejsce w Opolskich Debiutach, I. miejsce w Konkursie „Pamiętajmy o Osieckiej” Nadzieja Roku 2011. Zdobyła także nagroda główną konkursu Pamięci Andrzeja Zauchy.

Jej pasją jest rozbudzanie wrażliwości muzycznej u wszystkich, bez względu na wiek. Przez 5 lat zajmowała się nauką śpiewu dla dzieci, młodzieży i dorosłych, a od ponad 4 lat prowadzi zajęcia umuzykalniające dla najmłodszych. Dodatkowo spełnia się śpiewając w zespole wokalnym Singin’ Birds. Prywatnie jest mamą 15-miesięcznej Heli.

Agnieszka Filipkowska

Angielskie śpiewanki – Little songs 

Magister filologii polskiej i absolwentka studiów podyplomowych w zakresie przygotowania pedagogicznego do nauczania języka angielskiego. Przez osiem lat pracowała w szkole podstawowej, obecnie zaś prowadzi zajęcia językowe głównie w przedszkolach, żłobkach i klubikach dziecięcych. Jest też autorką bloga https://angnieszka.pl/ popularyzującego wykorzystanie tablicy filcowej jako narzędzia edukacyjnego. Współpracuje z wydawnictwem WSiP przy tworzeniu polskich i angielskich tekstów do podręczników dla najmłodszych oraz z czasopismem dla nauczycieli języka angielskiego Get Creative.

Prywatnie jest szczęśliwą żoną oraz mamą Janki i Hani. W tak zwanym wolnym czasie lubi zajmować się ceramiką i odnawianiem niekochanych mebli.

Edyta Adamus

Ceramika 

Z wykształcenia pedagog specjalny. Na co dzień pracuję z dorosłymi osobami z niepełnosprawnością intelektualną w Warsztatach Terapii Zajęciowej. Od 11 lat prowadzę własną pracownię ceramiki dla dzieci i dorosłych, gdzie stwarzam możliwości na twórcze i artystyczne spędzenie czasu. Prowadzę dodatkowe zajęcia z ceramiki w społecznym przedszkolu integracyjnym.

Katarzyna Abramska

Tytuł magistra zdobyła na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, ukończyła kierunek: Edukacja i Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną i Autyzmem. Jej pasja i zainteresowanie inteligencją emocjonalną zaczęła się już od pierwszego roku studiów licencjackich, które ukończyła na Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim w Olsztynie. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi zarówno w wieku przedszkolnym jak i w wieku szkolnym. Początkowo jako „ciocia” w grupie przedszkolnej, zdobywała zaufanie i sympatię maluchów i ich rodziców, których po dziś dzień wspomina z sentymentem i chętnie wymienia z nimi korespondencję. Obecnie jako rewalidator w szkole podstawowej spełnia swoją „życiową misję” niesienia pomocy, w szkole głównie pracuje z dziećmi ze spektrum autyzmu, dlatego praca nad emocjami nie jest jej obca. Pasja związana ze szkolnictwem jest mocno ugruntowana już od wielu lat. Zawsze uśmiechnięta zaraża optymizmem, obdarza dzieci wyjątkową troską, zaufaniem i szacunkiem, uważając je za godnych sobie rozmówców. Prywatnie jest spełnioną ciocią Franciszka, z którym uwielbia spędzać czas na czytaniu książeczek. 

Paulina Janikowska – Mizera

Jest mamą, radcą prawnym i trenerem. Zafascynowana Rodzicielstwem Bliskości, pedagogiką Jespera Juula, Marii Montessori, Pozytywną Dyscypliną, Porozumieniem bez przemocy. W dzieciństwie chciała zostać nauczycielem. Ostatecznie skończyła prawo i zdobyła tytuł radcy prawnego po odbyciu aplikacji radcowskiej. Przez długi czas pracowała w kancelariach i realizowała się jako prawnik. Do marzeń z dzieciństwa powróciła po urodzeniu drugiego syna. Aktualnie swoją wiedzę z zakresu prawa wykorzystuje prowadząc lekcje prawa w szkołach i przedszkolach. Ponadto spełnia się w pracy w Ośrodku Akademii JA „mam eMOCje” jako trenerka, ucząc dzieci i prowadząc warsztaty dla rodziców. Ma tak zwane „podejście” do dzieci (nie tylko swoich). Rodzice cenią ją za empatię, życzliwość i profesjonalizm. A dzieci za dobrą zabawę na zajęciach. 

Magdalena Chludzińska

Sztuka użytkowa 

Z wykształcenia archeolożka, od lat zajmuje się prowadzeniem zajęć z dziećmi i dorosłymi z zakresu szeroko pojętej sztuki i jej historii oraz warsztaty plastyczne. Miłośniczka podróży, zwłaszcza tych na wschód od Polski. Od czasu do czasu przewodniczka po Warszawie. Na co dzień współpracuje z Muzeum Narodowym i Uniwersytetem Warszawskim.

Nie wstydź się. Skontaktuj się z nami.

Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą z nami, napisz do nas. Damy Ci znać tak szybko, jak tylko to możliwe.